پیش بینی 4 تیم صدر جدول لیگ انگلیس تا پایان فصل

پارس بت » اخبار شرط بندی و مقاله های آموزشی » پیش بینی 4 تیم صدر جدول لیگ انگلیس تا پایان فصل
پیش بینی 4 تیم صدر جدول لیگ انگلیس تا پایان فصل

همان طور که در جریان هستید، بازی های فراوانی از نیم فصل دوم لیگ جزیره یا همان لیگ انگلستان باقی مانده است. تیم ها چه در پایین و چه بالای جدول، شرایط سختی را سپری می کنند و به دنبال کسب بیشترین امتیازات ممکن از مسابقات پیش روی خود هستند. در همین راستا و به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله قصد داریم تا در خصوص پیش بینی تیم های صدر جدول این لیگ در پایان فصل با هم صحبت داشته باشید. پس توصیه ما این است که تا انتها همراهمان باشید.

احتمال زیادی وجود دارد که تیم های تاپ سیکس بتوانند در انتهای فصل جایگاه های خوبی را به دست آورند. فعلا تیم هایی مانند وستهام در میانشان دیده می شود، اما به احتمال زیادی از این جدال کنار خواهد رفت. در ادامه به چهار تیم صدر که پیش بینی می شود بیشترین شانس را در میان دیگر تیم ها برای تصاحب رتبه های یک تا چهارم دارند، خواهیم پرداخت.

شما عزیزان برای این که 4 تیم برتر لیگ انگلیس در پایان فصل را حدس بزنید، می توانید به مل بت مراجعه نمایید.

منچستر سیتی؛ قهرمان

منچستر سیتی به نسبت فصول گذشته، اکنون راه هموارتری برای رسیدن به قهرمانی دارد. از این رو، کارشناسان شانس قهرمانی این تیم در این فصل را 82 درصد عنوان کرده اند که رقم بالایی به شمار می رود. این تیم تا این جا 23 تا ازبازی های فصل خود را انجام داده است و با هجده برد، سه تساوی و تنها دو باخت به کار خود ادامه می دهد.

ضمن این که منچستر سیتی بهترین خط دفاع لیگ با 14 گل خورده را در اختیار دارد. این بدان معنا است که شاگردان پپ گواردیولا با تفاضل گل مثبت 41 به کارشان ادامه می دهند. نکته جالب این است که اختلاف سیتی با تیم هایی بعدی بسیار زیاد است. اگر نگاهی به جدول داشته باشید، متوجه می شوید که این تیم اختلافی نه امتیازی با تیم دوم یعنی لیورپول به وجود آورده است.

البته سیتی در آخرین بازی خود مقابل ساوثهمپتون به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و همین باعث شد تا هواداران کمی از این عملکرد ناامید شوند. به جز آن، سیتی در هشت دیدار پیاپی نتایج را برده بود. این تیم در ادامه فصل با تیم های مهمی مانند تاتنهام، یونایتد، لیورپول، ولوز و وستهام جدال خواهد داشت. برخی از این تیم ها حتی می توانند ترمز پپ را بکشند و باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

لیورپول؛ رتبه دوم

در سمت دیگر، خیلی از کارشناسان پیش بینی می کنند که در آخر لیورپول با هدایت کلوپ به همین رده ای که اکنون در آن قرار دارد، خواهد رسید. قرمزهای آنفیلد فعلا یک بازی کمتر از سیتی دارند و اگر آن را انجام دهند و به پیروزی برسند، می توانند اختلاف را به شش برسانند. به علاوه، لیورپول یک بازی رو در رو مقابل سیتی هم دارد و شانس زیادی برای برد در آن خواهد داشت.

در این صورت است که اختلاف میان آن ها به سه خواهد رسید. بعد از آن شاگردان کلوپ باید در انتظار یک اتفاق عجیب و لغزش سیتی باشند تا بتوانند به آن برسند. نکته دیگر این است که تفاضل سیتی هم تنها دو تا از لیورپول بیشتر است و این می تواند تا حدودی هواداران این تیم را امیدوار کند.

فعلا شانس قهرمانی لیورپول در این فصل در حدود 17 درصد گزارش شده است. این تیم از 22 بازی خود به چهارده برد، شش تساوی و دو باخت رسیده است. همچنین خوب است بدانید که لیورپول بهترین خط حمله لیگ با 58 گل زده را در دست دارد و می تواند حتی این آمار را تا حد زیادی افزایش دهد.

این تیم در آخرین بازی خود توانست کریستال پالاس را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. از مسابقات مهم این تیم در ادامه فصل باید به دیدار های لستر، آرسنال، چلسی، وسهام، من یونایتد، من سیتی، تاتنهام و ولوز اشاره داشت. بنابراین شاگردان کلوپ نیز به نوبه خود با چالش های فراوانی مواجه هستند.

چلسی؛ رتبه سوم

چلسی در ابتدای فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت، اما برخی اوقات با افت هایی هم همراه بود. این تیم تحت هدایت توخل در این فصل، سیزده برد و هشت تساوی را به دست آورده و در سه دیدار نیز نتیجه را واگذار کرده اند. این تیم نیز گل های نسبتا زیادی را به ثمر رسانده است و 48 گل زده و 18 گل خورده دارد.

چلسی در این فصل از معدود تیم هایی است که تمام بازی های خود را انجام داده است. با این وجود، این تیم باز هم یک امتیاز از لیورپول کمتر دارد. هواداران و کارشناسان شانس زیادی را برای قهرمانی این تیم در نظر نگرفته اند، اما شانس کسب سهمیه یو سی ال 96 درصد گزارش شده است.

آبی پوشان لندن در آخرین بازی خود مقابل تاتنهام قرار گرفتند و یکی از چالش های دشوار فصل خود را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشتند. این تیم در ادامه به جز بازی های لیگ، در رقابت های یو سی ال و جام باشگاه های جهان نیز قرار دارد. از مهم ترین بازی های لیگ این تیم باید به دیدار های آرسنال، لستر، لیورپول، وستهام، ولوز و من یونایتد اشاره داشت.

تاتنهام؛ رتبه چهارم

با وجود این که تاتنهام فعلا در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است، اما عده زیادی پیش بینی می کنند که این تیم به رده چهارم خواهد آمد. دلایل زیادی هم برای این منظور وجود دارد. نخست این که بازی های پیش روی تاتنهام به نسبت تیم های بالای سر خودش یعنی وستهام، آرسنال و من یونایتد تا حدودی آسان تر است. به علاوه، تاتنهام اکنون سه بازی کمتر از وستهام، یک بازی کمتر از آرسنال و دو بازی هم کمتر از یونایتد دارد و می تواند با برد در آن ها، رتبه نسبتا خوبی را به دست آورد.

تاتنهام از بیست بازی خود در این فصل، یازده برد، سه تساوی و شش باخت را در کارنامه اش ثبت کرده است. البته این تیم در زمینه گل زنی و خط دفاعی خود مشکلاتی دارد. به همین دلیل است که تفاضل گل آن مثبت دو می باشد. این تیم فعلا 36 امتیاز دارد و در صورت کسب نتیجه در بازی های معوقه خود، به راحتی می تواند از سد حریفان گفته شده هم عبور نماید.

همان گونه که گفته شد، تاتنهام در آخرین مسابقه خود مقابل چلسی قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر هم شکست خورد. از بازی های مهم این تیم در ادامه فصل باید مسابقات با ولوز، من سیتی، من یونایتد، وستهام، لستر و لیورپول را نام برد. طرفداران این تیم امید فراوانی به آنتونیو کونته دارند تا بلکه بتواند چنین جایگاهی را به دست آورد.

پیش بینی تیم های برتر لیگ جزیره از طریق وان ایکس بت برای شما امکان پذیر خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست، به نظر شما در نهایت کدام یک از چهار تیم لیگ جزیره می توانند این رتبه ها را به دست آورند؟ حتما آن ها را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین نوشته ها