منفور ترین باشگاه های فوتبال کدام هستند؟

پارس بت » اخبار شرط بندی و مقاله های آموزشی » منفور ترین باشگاه های فوتبال کدام هستند؟

شاید فکر کنید که کم طرفدار ترین تیم های فوتبال باید منفور ترین آنها نیز باشند. در حالی که معروف ترین تیم ها نیز می توانند در لیست منفور ترین باشگاه های فوتبال در جهان باشند. مانند رئال مادرید و منچستر یونایتد. به این دلیل که طرفداران تمامی تیم های رقیب آنها روی هم بسیار بیشتر طرفداران خودشان است.

مثلا طرفداران لیورپول بسیار زیاد هستند. از طرفی تمامی طرفداران لیورپول از منچستر یونایتد متنفر هستند. لازم به ذکر است که تنها طرفداران لیورپول نیستند که از عظمت منچستر یونایتد تنفر دارند. این برای بسیاری از افراد خارج از شهر منچستر صدق می کند. از این جهت یک باشگاه بسیار معروف به یکی از منفور ترین باشگاه های فوتبال تبدیل می شود.

برای شرطبندی مسابقات منچستر یونایتد در لیگ اروپا، به مقاله بهترین سایت پیش بینی فوتبال معتبر مراجعه کنید. با توجه به سایت مل بت ، منچستر یونایتد شانس اول قهرمانی این لیگ می باشد.

لیست منفور ترین باشگاه های فوتبال

رئال مادرید یکی از منفور ترین باشگاه های فوتبال در جهان است

6. رئال مادريد

درست مانند بزرگترین رقیب خود، تيم رئال مادرید نیز هم يك تيم خيلی محبوب و هم تيم خيلی منفوری است. بیشتر این احساس ناشی از ذهنیت “كهكشانی ها” آنها است. و این واقعیت که آنها واقعاً توانایی خرید هرکسی را داشتند.

پیشینه تاریخی تری برای همه احساسات منفی نسبت به باشگاه وجود دارد. اين به دهه 1930 و ارتباط آنها با ژنرال فرانکو برمی گردد. برخی از طرفداران فوتبال از رئال مادريد متنفر هستند زيرا براي آنها رئال مادريد نماینده اسپانیا هستند که هنوز هم با آنها متفاوت رفتار می کند. در حالی که برای سایر طرفداران فوتبال، اين رفتار زشت و غير ورزشی برخی از بازيكنان اين تيم از جمله راموس است كه اين تيم را منفور می كند.

ضریب قهرمانی رنال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در سایت پیش بینی فوتبال خارجی 1XBET، تقیبا 7 می باشد.

5. تيم فوتبال میلتون کینز دونز ( MK DONS )

در اين ليست منفورترین باشگاه های فوتبال، تیم نسبتاً کوچکی انگلیسی، ميلتون كينز دونز را می بینیم. این باشگاه پس از خرید تیم ویمبلدون اف سی توسط نفرات زیادی مورد تنفر قرار گرفت. و آنها تيم ويمبلدون را 80 مایل به سمت شهر میلتون کینز منتقل کردند. آنها جايگاه این تیم را در سال 2004 در لیگ فوتبال خریداری کردند.

اما هواداران این باشگاه اصلی را ترک نکردند تا باشگاه خود ناپدید شود. آنها در سال 2002 باشگاه خود را با نام AFC Wimbledon درست کردند و به دشمنان واقعی MK Dons تبدیل شدند. اکنون هر دو تیم در لیگ یک بازی می کنند در حالي كه تيم ویمبلدون جديد که اخیراً ساخته شده شش برد کسب کرده و در رده سوم در سال 2016 صعود کرده است.

4. تيم بايرن مونيخ

بزرگترین و موفق ترین باشگاه آلمانی، بایرن مونیخ نیز تعداد زیادی منفر دارد. به دلایل مشابه كه قبلاً ذکر کردیم، مثل ثروتمندترین باشگاه آلمانی و قادر به صرف مبالغ هنگفت برای به دست آوردن بهترین بازیکنان. آنچه برای هواداران حتی بیشتر آزار دهنده است این است که آنها اغلب بزرگترین استعدادهای رقبای اصلی خود را می خرند.

فقط به یاد داشته باشید، آنها رابرت لواندوفسکی ، ماریو گوتزه و ماتز هوملز را از بورسیا دورتموند خریداری کردند و آنها را به حریف بسیار ضعیف تبدیل کردند. بایرن پس از پیروزی پیاپی در 8 سال گذشته، بوندس لیگا را به عنوان یکی از لیگ های قابل پیش بینی تبديل كرده. سلطه آنها درست مانند سلطه یوونتوس در ایتالیا آزار دهنده است.

3. تيم آر بی لايپزيگ ( RB Leipzig )

بیشتر طرفداران فوتبال در آلمان، از باشگاه لایپزیگ متنفر هستند. بزرگترین دليل آن نیز پول اين باشگاه و الگوی تجاری است که بر اساس آن بنا شده است. شرکت نوشیدنی انرژی اتریشی ردبول این باشگاه را در سال 2009 خریداری کرد.

آنها برای استفاده از استادیومشان با شهر لایپزیگ توافق کردند و یک باشگاه جدید ایجاد شد.  آنها فقط 8 سال زمان لازم داشتند تا این باشگاه به لیگ برتر برسد.

آنها با نام RB همچنین موفق شدند قوانین سختگیرانه آلمانی در زمینه برند سازی شرکت ها را دور بزنند. اما این حرکت فقط باعث شد این باشگاه در سراسر کشور منفور تر شود. آنها همچنين حقوق های کلانی به بازیکنان خود می پردازند اما حداقل استعدادهای جوان می خرند و فوق ستاره های معروف خريداری نمی كنند.

چلسی یکی از منفور ترین باشگاه های فوتبال در جهان است

2. چلسی

حتی قبل از ورود رومن آبراموویچ ، چلسی یک باشگاه محبوب نبود. اما در سال 2004 آنها به نمادی از پاشیدن پول بی وقفه تبدیل شدند و هرکسی را که موجود بود خریداری کردند. از این گذشته، باشگاه با بازیکنان خود خوش رفتاری نمی کند و اغلب آنها را به باشگاه های دیگر وام می دهد.

احتمالاً ورود ژوزه مورینیو فقط همه چیز را بدتر کرد زیرا بسیاری از طرفداران فوتبال نيز از پرتغالي ها متنفر هستند. با انتصاب فرانك لمپارد، اسطوره سابق تیم فلسفه این باشگاه اندكي تغيير كرده است. اما هنوز هم نمی تواند تصویر آنها را در ذهن بسیاری از افراد تغییر دهد.

1. منچستر يونايتد

در صدر اين لیست، منچستر يونايتد، بزرگترین باشگاه انگلیسی و يكی از محبوب ترين تيم ها در جهان، را می یابیم. اما هواداران منچسترسیتی تنها کسانی نیستند که از آنها متنفر هستند. هواداران دیگر پس از تسلط بر فوتبال انگلیس از سال 1992 از سلطه آنها متنفر هستند.

شیاطین سرخ 13 بار تاکنون تحت مدیریت سر الکس فرگوسن قهرمان لیگ برتر شده اند. این تیم همچنین پس از به ثمر رساندن گل های زیاد در دقایق آخر بازی های خود، بسیار خوش شانس به نظر می رسد. چه کسی فینال لیگ قهرمانان سال 1999 برابر بایرن مونیخ را به یاد نمی آورد؟

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین نوشته ها

مقالات پیشنهادی