بهترین سایت آمار و تحلیل فوتبال برای کمک به پیش بینی کدامند؟

پارس بت » اخبار شرط بندی و مقاله های آموزشی » بهترین سایت آمار و تحلیل فوتبال برای کمک به پیش بینی کدامند؟

بهترین سایت تحلیل و آمار فوتبال برای کمک به پیش بینی کدامند؟

بسیاری از هواداران به دنبال بهترین سایت های آمار فوتبال هستند. زیرا آمار و تحلیل های دقیق تری در اختیار طرفداران قرار می دهد. بهترین سایت تحلیل و آمار فوتبال در طول سال های طولانی بازی های زیادی را ثبت نموده اند. این سایت ها داده های مربوط به تمامی بازی های فوتبال را در سایت خود قرار داده اند.

بهترین سایت تحلیل و آمار فوتبال

سایت تحلیل و آمار فوتبال WhoScored

WhoScored یکی از بهترین سایت های آماری فوتبال است. این سایت کامل ترین آمار را ارائه می کند بیشترین اطلاعات در مورد بازیکنان است. همچنین، اطلاعاتی را برای تیم هم در اختیار مخاطبین قرار می دهد. این سایت در طول مسابقه زنده می تواند اطلاعات مربوط به بازیکنان را در هنگام مسابقه ارائه دهد. 

سایت تحلیل فوتبال StatBunker

STATBUNKER  سایتی است که آمار لیگ های اروپا را در اختیار دارد. این سایت اطلاعات مربوط به ده سال گذشته را نیز در اختیار دارد. همچنین، آمار مربوط به نتایج بازی ها و آمار فنی هر بازی را با جزئیات نشان می دهد.

در این سایت شما می توانید بررسی هایی جدیدی از بازی را تجربه کنید. مثلا گل هایی که در دقایقی خاصی از بازی زده شده است در این سایت قرار گرفته است.

سایت آمار فوتبال Squawka

Squawka یکی از بهترین سایت های آمار فوتبال است. در این سایت می توانید امتیازات بازیکنان حمله و دفاع هر تیم را پیدا کنید. همچنین، ابزار هایی برای مقایسه تیم ها ارائه می دهد. آمار این سایت مخصوص لیگ های اروپا و آمریکا و استرالیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت آمار فوتبال AccaSatats

سایت ACCASTATS کمی با دیگر سایت های آمار فوتبال متفاوت است. این سایت فقط روی بازی های خاصی که در مورد نتیجه آن حساسیتی وجود دارد فعالیت می کند. و کل برنامه یک هفته سایت را بر اساس پیروزی و تعداد گل هایی که در آن زده خواهد شد تنظیم می کند. آمارهایی که در این سایت زده می شود بیشتر بر اساس گل های زده شده می باشد.

سایت تحلیل فوتبال SportsWebsites

sportwebsites این سایت به تازگی راه اندازی شده است. بیشتر سایت از جداول مقایسه و آمار تیم ها و برنامه بازی ها و نتایج لیگ های مختلف می باشد.

بهترین سایت تحلیل و آمار فوتبال چه اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد؟

بسیاری از علاقمندان به فوتبال، جدا از تماشای آن به اطلاعات بیشتری از فوتبال علاقمند هستند. به همین دلیل در  فضای مجازی به دنبال دریافت اطلاعات جزئی تر از آن می باشند.

سایت های آماری فوتبال در واقع منبع مناسبی از آمار و تحلیل فوتبال می باشند. که هم برای هواداران معمولی و هم هواداران خاص فوتبال که به دنبال اطلاعات بیشتری هستند مناسب می باشند. بسیاری از هواداران به دنبال بهترین سایت آمار فوتبال هستند. زیرا آمار و تحلیل های دقیق تری در اختیار طرفداران قرار می دهد.

بهترین سایت های آمار فوتبال در طول سال های طولانی بازی های زیادی را ثبت نموده اند. و داده های مربوط به آن بازی ها را در سایت خود قرار داده اند. اطلاعات آماری و تحلیلی این سایت ها که دارای خروجی نیز می باشد برای افراد علاقمند عادی و برای کسانی که به داده های فنی نیز نیاز دارند بسیار مناسب خواهد بود.

داده هایی به صورت آماری دسته بندی شده اند. در بهترین سایت های تحلیل فوتبال، تحلیل ها مورد استفاده همه رده ها قرار می گیرد. چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه ای که می توانند از آن استفاده نمایند. در بهترین سایت های آمار فوتبال، آمار بازی درج شده است. همچنین آمار تعداد شوت ها، تعداد خطاها، درصد مالکیت توپ، و دیگر آمارهای مربوط به بازی نوشته شده است.

در این آمار های توانایی بازیکنان و شاخص های آنها مثل تعداد شوت ها و موارد دیگر قید خواهد شد. در بهترین سایت های تحلیل فوتبال، آمار فنی نیز در دسترس است. به این شکل که تیم ها  و بازیکنان و دروازه بان بررسی خواهند شد. در این بخش بر اساس عملکرد، امتیاز تیم داده می شود و امتیاز بازیکن نیز در پایان فصل داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین نوشته ها